Pages

joi, 9 ianuarie 2014

Cum arata bucataria ta de vis?

Cu siguranta ai vazut macar o data o bucatarie frumoasa si te-ai gandit "asa as vrea sa arate si bucataria mea, e de vis!".
Eu recunosc, periodic caut imagini cu bucatarii si imi fac planuri pentru viitoarea casa.
Ultimul trend in preferintele mele o reprezinta bucatariile albe cu o usoara atingere de rosu, atat cat sa te faca sa te simti relaxat si fresh in acelasi timp.
Pe locul 2 se situeaza bucatariile cu mobila inchisa la culoare, calde si classy.
Inca mai am timp sa ma hotarasc :)

Un alt stil care imi place este cel de bucatarii retro dar cred ca dupa o saptamana m-as plictisi.
O bucatarie vintage nu suna rau,  ofera acel plus de stil si eleganta atat bucatariei cat si casei.

Oricum ar fi, cred cu tarie ca o bucatarie trebuie sa te reprezinte pe tine, care iti petreci timpul in ea gatind pentru familie si prieteni, copii sau pentru sufletul tau. Trebuie sa te simti bine in ea, sa fii in armonie cu ceea ce te inconjoara de la dulapuri la faianta si vesela.

Daca si voua va place sa visati ca mine cu ochii deschisi sau, dimpotriva, v-ati apucat de treaba si cautati idei de decorare a bucatariei, va sar eu repejor in ajutor cu o serie de imagini care acopera in mare gusturile tuturor in materie de materiale, design si culori.

Click pe imagini pentru marire!





















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...